En Otrevlig Människa

Jag är nog en rätt så otrevlig människa har jag kommit på. Iallafall på jobbet. Kan ju bero på att jag är sämst på att dölja mina känslor, det är fysiskt omöjligt för mig. Man kan verkligen se rakt igenom mig. Iallafall om man känner mig. Förut har jag kunnat dölja det rätt så okey på jobbet ändå (tror jag) men nu så har jag tappat lusten att ens försöka anstränga mig för att vara trevlig om någon är sepe mot mig. Liksom, varför ska jag kyssa någons arsle bara så de ska lämna in en cykel och byta punka för 150 spänn? Min värdighet är fan värd så mycket mer än så.  Skulle nog kunna krypa lite mer om det inte vore för att jag är så satans less. Pallar verkligen inte vara där längre... Jag måste MÅSTE få semester snart. Jag dör. Men. Bara 9 dagar kvar... Hata 6 dagars arbetsveckor. Finns det nåt effektivare sätt att döda livsvilja på? Svar nej. Men ska vi inte ta och göra det lite värre? Jo vi slänger in lite sexistiska jävlar, lite folk som inte lyssnar på ett skit vad du säger för nåt för att du råkar vara brud, och som lite topping så slänger vi på ett lager av damm, spindelväv, fett, lera och så några levande ingredienser för spänningen i form av spindlar och tvestjärtar. Grattis till jobbet. Wiee.

Märks det att jag hatar mitt jobb?

Jo, just det. Jag är otrevlig. Det var det jag skulle skriva om. Jag vill ju inte vara det egentligen, men folk generellt är ju idioter. Lite svårt att låta bli att vara otrevlig mot idioter tycker jag. Jag borde nog inte jobba med människor... Haha. Undrar hur det blir i Thailand när jag ska guida runt folk på revet som antagligen kommer vilja ta i koraller, inte hålla koll på hur mycket luft de har kvar och sådär allmänt vara helt korkade om undervattensliv. Hmm. Jag hoppas att vädret och mitt allmäntillstånd kommer göra mig trevligare. Håll tummarna. Iförsej så är det ju min humor att vara lite småelak och sarkastisk, pika folk och sådär. Jag vet att när jag gick på Universitet så var det en del som inte gillade mig alls på grund av det.... Men vafan. Det är väl inte mitt fel att folk inte har humor? Viktigaste är ju att jag har roligt. Haha. Och lite självdistans får man väl för fan ha. Måste ju kunna driva lite med andra människor ibland. Mig själv driver jag ju med hela tiden, blir ju tradigt i längden. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback