Bla Bla och Sånt

Precis kommit hem från A. Var länge sen vi hängde nu.... Har ju jobbat så mycket, hon också, och nu sista 2 veckorna har hon vart i Frankrike. Vi tog det bara lugnt hemma hos henne, pratade massor och åt scones. Scones är för övrigt sjukt underskattat! Så jävla gott. Iallafall. Hon kommer också vara ledig/arbetsbefriad i September mer eller mindre, så vi bestämde att vi skulle leka asmycket då. Typ hela dagar, istället för som det har blivit på sista tiden, kvällar och söndagar i bästa fall. Vi båda har ju jobbat 6 dagar i veckan och då blir det liksom inte så mycket tid över.

Passade på att gå förbi Nilsson(s?) och byta storlek på ett par skor jag köpte på min shopping mani söndag. Jag brukar ju alltid ha 38:or, men tydligen ville mina fötter vara storlek 39 i just de här skorna. Vilket var asbra, för när jag köpte dem för 1½ vecka sen så kostade dom 299:- , nedsatta en hundring från 399:-, och nu så hade de satt ner dem ännu mer till 199:- så jag fick en hunka tillbaka! Och rätt storlek. Wohoo för den liksom.

Imorrn har jag hållt på med den där gelen i fejset i 3 veckor och ska således sluta med den. Om jag kommer ihåg rätt vill säga. Läkaren skrev ju inte upp sina instruktioner, utan sa dem bara muntligen till mig när jag var där. Kommer typ inte ihåg vad han sa... Haha. Det var ju astidigt på morgonen som jag var där, kan ju inte förvänta sig att jag ska vara på topp då liksom. Hmm. Får väl ringa i värsta fall.

Imorrn ska jag även punga ut med 500 spänn till för min andra spruta mot hepatit A&B, och få lite ont i armen igen. Jippie för den. Måste bara försöka komma ihåg att gå dit. För annars kommer jag inte hinna ta alla sprutorna innan jag drar till Thailand.

Wiieee! Bara 4 dagar kvar till New Orleans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback