Sleep?

Börjar tro att mina sömnvanor aldrig kommer återgå till det normala. Somnade vid 2-3 inatt, och vaknade klockan 7 och kunde inte somna om. Nu däremot känner jag mig astrött och skulle nog kunna somna om det inte vore för de 2 kopparna kaffe som jag tryckt i mig som ger mig skakningar å det grövsta. Sen är det ju den där lilla petitessen med att jag ska börja jobba om 1 timme. Tycker vi borde införskaffa en säng som kan stå på jobbet så man kan ta en liten tupplur då och då. Skulle vara sweet.

För er som undrar över videon så föreställer den mig i Mallorca i sommras. Vi hade käkat på Burger King och jag fick en leksak med min mat... En transformer! Hade mycket roligt med den kan jag säga. Moaha.

Ikväll måste jag städa. Har inte gjort det sen jag kom hem, och jag tvivlar på att B städade nånting när han bodde här medan jag va i Thailand. Det gör att det är typ 3 veckor sen det blev städat sist. Som sagt, hår överallt. Ska dessutom ha mamma över på middag här imorrn, så då kan det ju vara trevligt om det inte ser ut som ett bombnedslag. Ett hårigt bombnedslag. Packa upp mina väskor kan ju vara en bra idé också. Hmm.

Har funderat på vad fan jag ska göra med alla mina saker när jag flyttar. Kanske måste hyra ett förråd. Undrar vad det kostar. Ska försöka göra mig av med det mesta dock, kommer nog bli storsäljare på Tradera. Men vissa saker vill jag inte göra mig av med, så måste ha nånstans som jag kan ställa skiten. Tror inte pappa har plats... Damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback