Hypad På Kaffe

Har inte druckit kaffe på över 2 veckor när jag var i Thailand och nu i morse så drack jag 2 koppar av gammal vana... Det var inge bra. Ville typ kräkas i flera timmar efteråt. Det har gått över nu tack och lov. Och ja, jag har vart vaken tillräckligt länge för att det ska kunna ha gått flera timmar sen jag drack kaffe. Klockan 6 vaknade jag nämligen med ett PLING och kunde inte somna om. Men då var ju klockan faktiskt 12 i thaitid, så det kanske inte var så konstigt. Sen jag vaknade har jag inte gjort så mycket förutom att titta på Metalocalypse, en sjuk tecknad serie som B laddat hem medan jag var borta. Varje avsnitt är bara 12 minuter långt, varav typ halva går ut på att de gör en ny deathmetal sång och att det dör en karaktär i varje avsnitt... haha. Helt störd som sagt. Men rätt underhållande.

Måste städa här hemma. Katthår överallt. Känner mig sjuk. Snorig, ont i halsen och har astma mest hela tiden. Varför ska jag vara allergisk för? Mamma sa att jag seriöst borde tänka över att ge bort Marsei och Serlot, för min egen hälsas skull... För första gången är jag inte helt emot det. Hatar att vara sjuk. Men jag älskar ju mina bebisar. Åuh. Skulle vara så bra om nån jag kände kunde ha dem så jag kunde hälsa på dem så mycket jag ville. Men ingen som jag känner bra vill eller kan ha katter. Buhuu. Don't know what to do.

Ikväll kanske jag ska på överraskningsfest för E:s syrra... Får se om jag pallar. Känner mig som sagt sjuk och trött. Men samtidigt lite socialt utsvulten. Plus att jag ju måste visa upp min bränna medans jag fortfarande har den kvar. Känner den bara rinna av mig. Snart är jag lika blek (eller blekare) som resten av svenska folket.

Förresten så har jag köpt en ny telefon. Den jag lånade av Nina har pajjat, den bara stänger av sig själv hela tiden. Så kan man ju inte ha det. Iförsej så skulle jag ju spara så in åt helvete, men en telefon måste jag ju ha. Dessutom så börjar jag spara nästa månad har jag bestämt. Lite sent nu iallafall liksom... Har precis vart på semester. Så alla som är skyldiga mig pengar kan ju börja betala av dem till mig nu, så ni är klara tills i oktober. You know who you are. Fan vad sweet det skulle vara om aset Johan läste det här och gav tillbaka de där 20.000 kronorna som han är skyldig mig. Like thats gonna happen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback