Yrar Jag Så Skyller Jag På Febern

Så. Jag blev jättesjuk när jag kom hem från Nederländerna... Har haft massa feber och ont i halsen som fan. Har mestadels legat i sängen och kollat på serier/sovit hela dagen. Igår gick jag hem tidigare från jobbet efter att jag kräkits där. Kul. Jag kom ut från toan, såg helt förstörd ut, sa till G att jag spytt och undrade om jag kunde gå hem. Han undrade varför.... Ehhh. För att jag mår skit? För att jag precis sa att jag spytt kanske? Jäkla idiot. Ja han lät mig gå hem sen iallafall. Jippie. Okey jag fattar att det kanske inte är så poppis att jag först är ledig från jobbet och sen blir jag sjuk direkt efter, men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken tyvärr.

Åuh. Så mycket saker som jag borde göra. Mycket folk som jag vill träffa... Var så länge sen jag hängde med så många. Saknar dem. Hatar att jag bor här ibland, det är liksom så nära men ändå lite för långt borta för att kunna ses spontant med folk. Lättare om man bor i Thailand, då vet man liksom att man inte kan ses. Nu får jag bara dåligt samvete för att jag är så satans lat. Iförsej så har det inte berott på det nu, utan för att jag vart borta nästan en vecka, och nu är jag ju sjuk. Men ändå.

Måste hinna städa och så innan fredag. Har fortfarande inte städat ordentligt sen jag gav bort Marsei och Serlot. Vilket är oerhört dumt, eftersom anledningen jag gav bort dem var för att jag skulle må bättre, och för att må bättre så måste jag ju få bort katthåren och sådär. Ska göra det imorrn om jag mår bättre. Varför innan fredag? Jo för då kommer det 2 CS-brudar hem till mig. Nu när jag surfat hos några andra så vet jag ju att det knappast behöver vara perfekt clean när nån kommer hit, men jag skäms om det är helt stökigt och så när nån kommer hit första gången. Det är nåt som min mamma har "lärt" mig. Alltid städa innan man får besök. Vilket egentligen är dumt, för det blir ju ofta rätt stökigt fort när man får hem folk till sig, så man måste ändå städa efteråt. Hmm. Oh well.

Ska fortsätta kolla på serier nu tror jag. Så borde jag äta nåt också. Ja just det, det behöver jag göra också.... Handla mat. Har typ inget hemma. Får se om jag kan skrapa ihop nåt ur frysen. Helst inte is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback