Kick Me Hard

Jag är världens sämsta arbetare. Seriöst. Jag borde få sparken. Iförsej så vill jag få sparken, för då kan jag dra till Thailand mycket tidigare. Men that ain't gonna happen så att säga. Så därför så är min arbetsmoral inte direkt på topp. Tänker bara göra saker när jag absolut måste. Är själv på jobbet nu, så det enda jag egentligen måste göra är att ta kunderna när de kommer in. Hittills har det vart 5 stycken. Totalt 90 kronor i kassan. Vågen för det. Druckit kaffe har jag gjort däremot. Och snackat på msn. Och ringt samtal till thailändska mobiltelefoner. Hmm. Sa jag att jag förtjänar att få sparken? Haha.

Åah, jag är så satans trött. Sov typ 4-5 timmar inatt. Tycker det ursäktar min låga arbetsmoral lite iallafall. I lördags så skyllde jag på bakishet, och imorgon tänker jag skylla på resfeber. -host-sparken-host-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback