Hantverkare. Igen.

Bredbandsbolagets tekniker var här imorse. Jag fattar verkligen inte varför de alltid ska vara så tidiga för? Har jag bara otur eller är det så att alla hantverkare bara jobbar mellan klockan 7-9? Sen är det fikaraster för hela slanten verkar det som, eftersom jag aldrig vart med om att de kommer senare. Bah. Fick gå upp klockan 8, sen var han här i kanske 20 minuter. Det var lite pinsamt för när han kom in så satt fel kabel i uttaget... Ehh.. Oops. Men jag var desperat och försökte med allt som de hade skickat med. Hade ju försökt med rätt kabel också innan, och det funkade inte, men det kunde ju inte han teknikern veta. Han kollade på mig som jag var dum i huvudet innan jag förklarade hur allt hade gått till. Tydligen så var det ändå nåt fel nere i källaren, för sladden där hade  släppt när han tog i den. Tur var väl det, för annars skulle jag ha fått betala 1500 spänn. Om det hade vart mitt oförstånd som gjort att det inte funkade vill säga. Han fick det att funka iallafall, så nu surfar jag med bredbandsbolaget. Hawiee. Hoppas det funkar bättre än vad ComHem har gjort på sista tiden.

Ska till jobbet snart. Om vi har otur så kommer vi få hela vårordern av tillbehör från Duells OCH alla cyklar från Jaguarverken idag. Då kommer det blir mycket att göra... Uoh. Hope not. Okey om vi får en av de grejerna, för då finns det lite att göra iallafall. Så tråkigt att bara gå runt och glo.

Jag ser jättemycket fram emot att åka till Amsterdam! Hawiee. Pratade lite snabbt med B och han kommer antagligen vara i krokarna när jag är där, så han skulle försöka åka till Amsterdam då också. Hawiee igen. Kommer bli en liten CouchSurfing reunion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback