German Soul

Så. Jag har 2 tyska brudar hemma hos mig nu. Och jag är fortfarande svinsjuk. Slutat spy iallafall, men allt pratande med dem igår har gjort att jag typ inte har nån röst idag. Skitbra, verkligen. De åkte in till Sthlm i morse, skulle gå runt och kolla rundor. Gav dem en karta och pekade ut lite ställen som jag tyckte de skulle gå till. Dessa är lite annorlunda än de som jag har haft innan... Vet liksom inte riktigt om de vill att jag ska visa dem grejer, leka guide och sånt, eller om de egentligen bara vill ha nånstans att sova. Nu kan jag ju inte direkt vara särskilt aktiv i mitt hosting, även om jag skulle vilja, men ändå. Om jag blir lite friskare imorrn så kanske jag kan åka in med dem. Får se. De är iallafall trevliga, även om de är lite blyga och tysta. Jag kan inte direkt hålla igång det hela heller iomed att jag inte har nån röst. Hmm. Mjaja. Det kunde ha vart värre. De skrev en söt lapp till mig i morse och har redan gett mig godis som tack för att de får bo här. Jag är en sucker för både godis och söta lappar, så man kan väl säga att jag gillar dem.

Störd grej. Jag har haft totalt 7 pers hemma hos mig nu och surfat, av dem har 6 vart från Tyskland. Den 7:e är för nuvarande i Tyskland och har vart där typ totalt en månad och verkar gillat. Dessutom så surfade jag hos en tysk i Ko Phi Phi och även snubben i Amsterdam var från Tyskland. Coincidence? I think not. Jag är nog också tysk egentligen.

Har börjat kolla på Weeds. Asbra serie verkligen. I like. Rolig. Behöver underhållning när jag bara sitter hemma och glor. Blir lätt tråkigt. Dags för avsnitt 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback