Because I Got High

Åah. Jag är hungrig. Jag är uttråkad. Jag är hög. På värktabletter och kaffe. Något säger mig att det inte var det smartaste draget att ta 2 voltaren, 2 alvedon och 1 orudis inom loppet av 4 timmar. Samt svälja ner dem med kaffe. Plus att det enda jag ätit idag var de 3½ brago kexen som fanns kvar i kakburken. Känner mig aningen svimfärdig faktiskt. Vill bara gå hem. Seriöst. Pallar inte vara här i 1½ timme till. Ändå så förbannat lugnt.

Kul att jag spammar min egen blogg med inlägg. Men det är okey för jag åker ju bort snart, och då blir det antagligen inget bloggande på ett tag. Skulle vart okey annars också iförsej, eftersom det är min blogg och jag får göra vad jag vill med den. Nästan. Seriöst. Jag är drogad. Ta mig inte på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback