Avlopp. Love It.

Bara för att jag är uttråkad så ska jag skriva om vad jag gjorde igår kväll. Jag hatar slem, hår och äckel. Sånt som brukar finnas i avlopp när man rensar dem. Tyvärr så måste man göra det ibland, och ibland råkade vara igår kväll. Min couchsurfer B var inte så noga med att ta bort sitt hår från mitt handfat när han klippte sig i mitt badrum, så det är antagligen förklaringen till stoppet. Iallafall så stegade jag in med bestämda steg, tänkte att det väl bara är att skruva loss den där grejen, ta bort äcklet och sen är det klart. Gjorde det, men det var fortfarande stopp. Ville inte gärna stoppa upp fingrarna i röret, liksom iouuw, så jag försökte hitta något jag kunde peta med. Enda som funka var ett teskedsmått, det gick ganska bra, peta runt där och massa skit ramla ut. Men så råkade jag peta upp den för långt, så den fastnade. Försökte få bort den med allehanda grejer i mitt kök (provsticka, gaffel, ett annat teskedsmått) men det gick inte. Prövade till slut med fingrarna också, men inte ens det hjälpte. Så nu så sitter det alltså ett jäkla teskedsmått i mitt handfat. Och behöver jag ens säga att det är värre stopp än innan? Åh blir så förbannad. Tji fick man för att man försöker fixa grejer. Ibland önskar jag att jag bodde i hyresrätt och bara kunde ringa fastighetsskötaren så fort det blev stopp i avloppet. Värsta är ändå att jag fick rota runt i äckelslem med mina fingrar helt i onödan. It sucks. Ass. Kommer drömma mardrömmar i år efter detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat sånt där avloppsrensningmedel som man kan hälla i. Det löser upp jättebra och man slipper pilla i det själv. (Kommer inte ihåg vad det heter med det finns i de flesta mataffärer)

2008-02-14 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback