Ajje.

Så lägligt. Fick mens idag. Vilket är lika med världens ont i magen, vilket är lika med värktabletter i massor men fortfarande nästan olidlig mensvärk ändå. Jag är ändå förbannat glad att detta hände idag och inte imorgon. Att sitta på ett flygplan i fosterställning skulle vara mindre skoj. Iförsej är det mindre skoj att sitta i fosterställning på jobbet också. Skulle vart hemma om det inte vore för att G opererade sig igår och det finns ingen som kan ta över här. Nu behöver jag iallafall inte skylla på resfeber för min oförmåga att jobba. Ska mest sitta här och dricka kaffe och äta mjölkchoklad med non stop i.

Måste packa ikväll. Hade bara tänkt ha med mig ryggsäck. Kan ju ändå inte ta med mig duschcreme och sånt eftersom det räknas som vätska på flygplatsen. Får köpa sånt i Amsterdam. Eller eventuellt sno från R:s brorsa. Lukta kille har ju ingen dött av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback