Sista Sista

Precis kommit hem, följde med W när han skulle möta upp med sin svenske kompis och säga hej då.. Fick bli en liten gemensam hej då eftersom jag inte kommer träffa W något mer heller innan han åker hem. Det är det här som är det sämsta med CouchSurfing... Man träffar så mycket vänner som man tycker om en massa, och sen så lämnar de en typ forever. Man vet ju inte när man kan ses igen. Lite ledsamt, men samtidigt bra för det motiverar en att resa mer! Så man får träffa alla igen.

Förresten så har jag vart lite orolig iomed
Orkanen Gustav. Har iallafall fått tag på B och han är redan på väg att evakuera, till Austin Texas. Känns bra, så jag slipper vara orolig för honom. W har bokat om sitt flyg också, så han åker till Georgia hem till sin familj en vecka istället för att åka direkt tillbaka till New Orleans. Så sjukt att sånt händer... Känns så overkligt här i gamla Svedala liksom. Och tur att jag inte bestämde mig för att åka dit några veckor senare, då skulle jag vart fast där nere nu.

Nu ska jag sova. Är astrött verkligen... Gick och la mig vid 4-tiden igår och vaknade 8. Gick och jobbade klockan 10. MEN. Det var sista dagen på jobbet! FATTA! Sjukt bra. Vill aldrig sätta min fot där inne igen... Men antar att jag måste eftersom jag ska lämna tillbaka nyckeln och hämta ut lite pengar och så som jag har innestående. Men ska iallafall aldrig mer jobba där. Never ever. Eller... Kanske.. Typ sommarjobb i nödfall. Haha. Usch. Nej. Jag vill inte. Skit samma. Behöver ju inte bestämma det nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

No more cyklar - grattis ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback