Senaste Nytt

I övriga news så kan jag avslöja att jag börjat hänga med S igen nu när jag kom hem, vilket i sin tur har lett till att jag träffat fler flator den här veckan än vad jag gjort på det senaste halvåret. Lite blandade känslor där tycker jag. Har ju saknat några av mina vänner som finns där, men har inte saknat allt snack som går fram och tillbaka. Och jag har verkligen inte saknat alla dubbla signaler och förvirring som detta innebär för mig. Uäh. Men ska försöka undvika det värsta, bara umgås med dem som jag tycker om, och så åker jag ju snart ändå. Inte bli för involverad låter som en bra plan.

Bara en vecka kvar av jobb! Wihoo. Kan icket beskriva hur glad jag är över detta faktum. Fredag och lördag så jobbar jag själv, för det är mässor som jag obviously inte behöver gå på. Då kan man ju säga att jag tänker göra så lite som möjligt, typ dricka kaffe, vara dryg mot idioter och surfa på intranätet hela dan. Eller så kanske jag anstränger mig liiiiite så att PG inte ångrar sig om att jag ska få en bonus i år. Hah.

Börjat oroa mig en del inför allt med resan nu också. Liksom, det är verkligen SNART som jag kommer åka. Själv. Med typ en ryggsäck och inget annat. Ihh. Så mycket som måste fixas inför det också. Men ska försöka att inte tänka på det denna veckan iallafall, för när man jobbar 6 dagar i veckan så hinner man fan inte mycket annat alltså. Första jag ska göra i September är iallafall att fixa visa. Det tar bara 3 dagar enligt deras hemsida, men man kanske vill vara lite på den säkra sidan iallafall. 

Nä. Nu ska jag äta kakor till frukost (eftersom jag glömde osten framme igår kväll... suck), och kolla på So You Think You Can Dance säsong 4. Wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback