Lalala... Freedom

Jaha. Första dagen i frihet, och jag har gjort... Ingenting. Typ. Men det är söndag så tycker inte det räknas riktigt. Fast lite har jag ändå gjort. Har laddat ner alla säsonger av Arrested Development, och nu håller jag på med Peep Show och Californication. Har fått tips om de 2 senare, inte sett något av det. Men han som rekomenderade dem älskar Flight of the Concords och The Office, så hur dåliga kan de vara? Behöver massa serier som jag kan glo på borta i el Thailando. Fast risken finns ju att jag kommer kolla på allt nu den här månaden iförsej... Haha.

Och Ib... Varför du inte vara på iChat? 



Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Oj. Min iChat var avstängd. Bajs. Loggar in nu. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback