SommarPlaner

Har fortfarande inte gjort ett skit på hela dagen. Bara spelat ännu mer Guitar Hero, har nästan klarat det på Medium nu, även fast jag mest har bara 3 stjärnor på allting.... Måste jag fixa till. Någon annan dag. Nån måtta får det ju vara.

Förutom GH3 så har jag snackat med K på msn om att eventuellt åka till Kanada i sommar och hälsa på. Beror lite på min finansiella situation, och den vet jag mer om när jag fått lägenheten såld. Hon sa dessutom att jag lätt kunde få samma sommarjobb som hon har, nämligen att plantera träd. Tydligen skulle man tjäna 52.000 spänn på 3 månader. Men då var jag tvungen att åka dit i Maj, och det funkar ju inte... Hmm. Biljetterna till Kanada var inte alls så dyra som jag trodde, typ 5000 spänn fram och tillbaka. Inte så farligt ju, särskilt inte eftersom jag inte behöver betala boende.

Snackade visserligen med en annan gammal CS:are om att eventuellt mötas upp i Berlin i sommar, och det känns ju på något sätt lite närmare. Och billigare. Så får se hur det blir. Egentligen borde jag ju spara alla pengar jag kan skrapa ihop tills Thailand, men det är ju så tråkigt! Lite semester måste jag ju få ha. Om jag stannar hemma kommer jag bara sitta och spela GH3 hela dagarna jue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback