SnabbResumé

Hej hopp. De två CS-brudarna är astrevliga. En är från Kanada (K) och en är från Polen (I). K är asrolig, har lika sjuk humor som jag... Och I är också rolig, men eftersom engelska inte är hennes modersmål så blir det lite svårare att förstå ibland. Haha. Igår så var vi bara hemma hos mig och dansade till fula låtar hela kvällen, bland annat Moscow Moscow... Försökte dansa som de i videon gör. Så jävla fult. Men roligt. Idag så tog jag dem på standardturen runt Stockholm, tog massa bilder, fikade på Blå Lotus och ikväll så har vi lagat indisk mat. Nu står K och spelar guitar hero... Sweet säger jag bara.

Åuh, har helt ont i kroppen från dansandet igår. Tog lite bilder... Inte de vackraste, men de kanske kommer upp här eventuellt. På Facebook kommer de upp iallafall, det är ett som är säkert. Moaha.

Imorrn ska jag inspektera bilen, får hålla tummarna för att den går igenom. Imorgon är också dagen då min lägenhet läggs upp på Hemnet för försäljning. Ihh. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: annie

Hey! svarar här på senaste inlägget annars skulle du säkerligen missa mig, hehe. yes, it's me. pluggar på genusvetenskapliga kandidatprogramet här nere så jag kommer stanna tag. Hur länge planerar du vara borta? Eller du kanske inte har det planerat, känns kanske inte som att det behövs :)

2008-04-14 @ 08:54:02
Postat av: mizaru

Aha, coolt. Trivs du där då? Umeå var inte din grej eller?

Jag flyttar ju, så det är på obestämd tid. Får se hur länge jag tycker att det är kul helt enkelt. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback