Skumt

Trodde seriöst att jag skulle dö i morse när jag var tvungen att gå upp klockan 8.15... Usch vad bortskämd jag blivit med tider. De flesta andra skulle tycka att det var sovmorgon liksom. Men iallafall. Bilen är nu på en skabbig verkstad hos nån finsk gubbe som pappa rotat fram bland sina kontakter. Blev lite smått rökförgiftad när jag lämnade in den. Ja cigarettrök då alltså. Det satt en konstig snubbe med paranoida drag och seriösa (abstinens?)skakningar och kedjerökte framför "kontoret", så fick säkert lungcancer medans jag väntade på att finngubben skulle snacka klart i telefon. Han sa att bilen nog inte skulle bli klar idag, men "kanske imorgon". Kändes lovande. Ihhh, jag vill inte att det ska kosta så mycket pengar, då tar jag fan livet av mig. Frisören var en icke så rolig räkning, hon var fortfarande lärling när jag var där sist, men nu var hon fullflärdig frisör så priset hade gått upp... Ska inte ens säga hur mycket jag fick casha ut. Pinsamt med tanke på hur liten skillnad det blev. Ska aldrig mer gå till frisören. Blääu.

Måste måste fixa det där med lägenheten. Kommer tjäna så mycket på att bo nere i morsans lägenhet.... Men att flytta igen. Suck. Rensa i förrådet och skit. Fy fan vad tråkigt. Men men. Måste göras.

Nu ska jag försöka jobba lite. Sen ska jag unna mig Indiskt till lunch. Ungefär som jag gör 3 dagar i veckan alltså. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback