Samlare?

Var nere i källaren precis och röjde runt. Fan vad mycket SKIT jag har. Sånt som jag verkligen aldrig använder. Det kommer jag indeed få lida för nu när jag ska flyttta. Måste ta mig själv ordentligt i kragen och slänga en massa. Alternativt sälja på Tradera. Borde bli bättre på att sälja grejer där, nu är det mer att jag köper grejer. Typ sånt som jag inte behöver. Köpte liksom en stegräknare för en vecka sen. Så onödigt! Men så intressant också! Haha. Idag har jag till exempel gått 8753 steg hittills. Inte för att jag vet vad jag ska göra med den informationen... Hmm.

Iallafall, jag var nere i källaren av en anledning. Skulle hitta fram färg så jag kan måla i klösmärkena från mina kära katter. Burkarna stod såklart längst in (lagen om allts jävlighet ni vet) men de stod där iallafall! Har iförsej inte öppnat dem än, så vet inte om det finns någon färg kvar däri. Kanske borde kolla det innan jag firar alltför mycket. Måste nämligen fixa det där tills på fredag när fotografen kommer. Ihh. Jag gör verkligen det här nu! Jag säljer lägenheten. Jag flyttar till Thailand! Fy satan vad bra jag är som inte bara snackar om saker utan verkligen gör dem också. Jag är fan grym. Borde få ett pris eller något. Ha!

Hmm. Nu börjar den här veckan bli sådär full med grejer att göra igen. Fattar inte när detta hände, hur blev jag en sån där människa med fullspäckat schema egentligen? Inte min style jue. Imorrn kommer C hit och ska spela tv-spel, på torsdag måste jag måla och städa röven av mig inför fotograferingen, fredag kommer fotografen, lördag kommer en couchsurfer (eventuellt två) och stannar tills på måndag. Så vill jag träffa Ibbsie, M och A också. Hmm. Nästa vecka börjar också byggas på... Måndag kväll så ska jag leka med N. Ska till doktorn på onsdagen, och ska på ansiktsbehandling (en gammal julklapp) på fredagen. Åuh. Tur att jag inte spelar WoW längre, det säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Förstår du nu varför vi aldrig träffas? ;)

Postat av: mizaru

Jaa... Men vadå, om vi kunde få arslet ur vagnen och faktiskt bestämma nånting så skulle vi ju ses. ;P

2008-04-09 @ 08:58:37
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback