Kliniskt Rent [på ytan]

Okey. Jag tror jag dör nu. Men nu är det så jäkla kliniskt rent så det finns inte. Iallafall på ytan. Om man kollar i skåpen så är det inte lika fint längre... Haha. Men vafan, vart ska man ställa allting då? Man får ju inte ha framme nånting vad det verkar. Inget diskställ, kaffekokare, brödrost, diskmedel, rengöringsmedel, schampo, tandborste, toalettartiklar, toaborste, skor, jackor INGENTING. Tog ner mina små fina belysningar jag hade i fönstret, tog ner grismasken och klockan jag hade i fönstret. Plockade bort alla böcker, tidningar, "viktiga" papper och alla kort som hängde på kylen. Slängde en halvdöd växt. Plocka bort allting som var löst helt enkelt. Nu ser det helt sterilt ut, typ som att världens tråkigaste människa bor här. En människa som aldrig äter, luktar jävligt illa och går barfota hela tiden. Hur det ska ge ett bra intryck på en eventuell köpare kan man ju undra. Men jag bara följer riktlinjerna som fotofirman gett mig. Jag tänker dock inte ställa fram en skål med färsk frukt, någonstans får man ju dra en gräns!

Tänkte på en sak. Imorgon så kan jag varken äta, duscha, eller gå någonstans. Allting är undanplockat, och jag vill inte använda köket eller badrummet och fucka upp allt mitt städande och torkande. Ska nog krångla ut ett par skor och dra ner på stan och käka frukost om jag vaknar så pass tidigt.

Nu måste jag nog däcka. Enda jag har kvar att göra är att putsa fönstren utvändigt. Kändes lite väl att gå ut såhär mitt i natten och göra det... Haha.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Postat av: Johannes Flakbil

Tusen spänn??!!!! Herregud, JAG KOMMER BLI MILJONÄR!!!

2008-04-11 @ 02:12:52
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Helt fantastiskt! Kom igen nu alla och gå in på hennes blogg så hon får upp sin besöksstatistik! Fatta! TUSEN SPÄNN smink! (eller hundmat? eller gem? eller bananer?)

2008-04-11 @ 10:44:12
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

JAAAAA TUSEN SPÄNN PRESENTER!!!! JAG VILL VINNA!!!!

2008-04-11 @ 21:14:21
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Håller tummarna för att du vinner Johänes. Kan du inte snälla börja följa hennes blogg? Var så roligt sist. ;P

2008-04-12 @ 00:15:28
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback