Klapp På Huvudet Till Mig

Idag har jag vart fruktansvärt duktig enligt mig själv. Jag gick upp klockan 8, okey jag satte klockan på 8, men jag kom väl upp ur sängen vid en sisådär halv9 om jag ska vara ärlig. Klockan 9 var jag på vårdcentralen nere på stan och fick veta att väntetiden antagligen skulle bli lång eftersom hon som tog prover var ensam pga sjukdom. Jag tänkte dock inte låta det avskräcka mig när jag finally lyckats ta mig dit i tid, inte en tidig morgon till tack. Så jag tog en kölapp och gick iväg till en fastighetsmäklare. Så nu kommer Henrik Backman hem till mig imorgon kl9.30 och ska värdera min lägenhet. Är lite nervös faktiskt. Hoppas han tycker om den och tror att han kan sälja den för MYCKET cash. Om han tror att jag kommer få lite för den så funderar jag faktiskt på att behålla den och hyra ut den i andra hand istället. Men det får inte hända helt enkelt, jag behöver stålarna. Cash is king så att säga. Känns bra att jag gjort dom där 2 grejerna, hatar när jag går runt och ojjar mig för saker i flera veckor och sen tar det bara en timma att fixa skiten. Något irriterad jag blir på mig själv då liksom.

Jag gick iallafall tillbaka till vårdcentralen efter att jag fått en tid med herr Backman, och då hade det bara gått 3 nummer, så då gick jag till Sandys och köpte en macka och kaffe. Sippade lite försiktigt på kaffet när jag gick tillbaka, men kom på efter tre sekunder att jag ju var tvungen att ta blodproven på fastande mage. Ooops. Tur att jag kom på det innan jag högg in på mackan. När jag kom tillbaka så fick jag bara vänta i nån minut och så var det min tur. Hon som skulle ta blodprovet verkade lite stressad, och självklart så skulle mina blodkärl jävlas med stackarn. Hon fick sticka mig 3ggr innan hon finally fick in kanylen. Så nu ser jag ut som en riktig narkoman. Till slut så fick hon sticka mig i fingret också, eftersom det inte ville komma något mer blod från min arm. Så totalt 5 små fina hål fick jag idag. Wihoo. Blåmärkena på min arm är så sexiga. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback