Jag Är En Usel Människa

Jag är världens sämsta syster. Jag åkte aldrig hem till farsan på kalas och grattade henne. Istället låg jag och sov till klockan 3 och efter det har jag suttit framför datorskärmen eller legat i horisontalläge i soffan resterande tid... Skickade iallafall ett sms där det stod att jag var sjuk och att det var därför jag inte kunde komma. Jag är inte sjuk. Men jag kände mig sjuk när jag skickade sms:et. Nu känner jag mig mest usel. Får försöka träffa henne snart, nu är hon ju ändå 13 år, då borde hon ju kunna börja gå och fika med mig och sånt utan farsan. Nu när jag tänker på det så kom inte farsan och syrran till min födelsedag heller. Farsan sms:ade och sa att syrran var sjuk. Hm. Jag och han kanske är lite lika trots allt. Jag tror jag aldrig har sett han så stolt över mig som han var när jag berättade att jag skulle åka till Thailand och jobba som divemaster. Han själv är Rescue Diver, och när jag var en sisådär 10-12 år så var han nere i Thailand i nästan 2 år och luffade runt. Utan att säga att han var där kan jag ju tillägga. Vi trodde typ att han var död tills det kom ett vykort till min farmor där det stod "Är i Thailand, /Farsan". Liksom tack för den. Därför jag blir lite oroad när jag märker såna likheter mellan oss. Jag vill inte bli som han är. Han är ingen bra människa.

Anyways. Jag behövde en sån här dag. Bara sova och dega och inte göra ett skit. Var länge sen jag inte hade nåt på agendan. Imorrn börjar det igen, måste gå till doktorn och fixa det där blodprovet. MÅSTE. Har redan flyttat fram min läkartid en gång för att jag vart för lat för att fixa blodprovet. Mest för att det är så satans tidigt på morgonen som jag måste dit. Jag är verkligen INTE en morgonmänniska. Förutom när jag är i Thailand. Då vaknade jag 7 varje morgon av mig själv och var hur pigg som helst. Ja jag tjatar om Thailand. Don't like it, stop reading.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback