Håll Tummarna Imorrn Mellan 12-12.30

Min plan att hålla mig borta från min lägenhet har funkat! Jag behöver inte städa igen. Wohoo. Så jäkla skönt. Igår kom jag hem mitt i natten, och idag har jag vart hemma hos min pappa och fått middag och hjälp med att sätta på sommardäcken på bilen. Kom hem för en stund sedan med en lånad fruktskål (med frukt i!) och en nyinhandlad fjöntig blomma. Frågade nämligen mäklaren om han trodde att jag behövde städa mer inför visningen imorrn, eller om det var tillräckligt det som jag hade gjort, och det var det enda han sa, en skål med frukt. Synd då att jag inte äter frukt, och det känns lagom nördigt att jag ska ha det hemma nu. Han lär ju garva läppen av sig när han kommer hit och ser att jag har en sån nu. Men anyways. Jag tycker det ser mest fjöntigt ut, men de som kommer imorrn vet ju inte om att jag inte brukar ha den där. Även om det är rätt obvious to me. Skit samma. Lägenheten är ju ändå redan såld. (Ihhh, läskigt när jag tänker på det sådär!)

Nu ska jag duscha. Har inte gjort det sen i... onsdags. Undrar när jag tvättade håret senast? Borde vara dags nu snart. Jobbiga är bara att om jag duschar så måste jag göra rent i badrummet igen, och det verkar jobbigt. Men känner mig inte så fräsh direkt. Måste nog duscha ändå.

Måste komma ihåg att påminna Nina om att hon ska gå hit och spionera på visningen imorrn och ringa och skvallra om hur snacket gick! Åh jag är så nyfiken! Men inte alls så nervös som jag var sist, antagligen för att ett bud redan är lagt. Jag har liksom mitt på det torra på nåt sätt. Nu kan det bara bli bättre. Men iförsej blir jag galet nervös och excited när jag tänker på vad själva försäljningen egentligen innebär längre fram.... Ihhh! Läskigt. Och roligt. Och underbart. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Ska du ha en visning till? Coolt. Hur många till ska du ha?

Postat av: mizaru

Visningen i torsdags var bara för några som inte kunde komma idag. Idag är the actual visning... Så jag är NEVÖS!

2008-04-26 @ 10:13:44
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Men uppdatera då din gris. Fick du 800 tusen?

2008-04-28 @ 06:46:33
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback