Gör Jag Rätt Nu?

Okey. Jag har bestämt mig för att köra på visning ändå. Visst, jag kommer ångra mig om budandet inte uppgår till det budet som jag precis fick, men jag är för nyfiken. Kommer alltid undra hur mycket jag kunnat få för min lilla grotta om jag bara hade haft lite is i magen. Sååå, får vänta helt enkelt. Dessutom så känns det lite mer fair på nåt sätt, inte alla som vet att man bara kan ringa till mäklaren och lägga ett bud sådär. Jag skulle nog bli lite sur om jag spana på en lägenhet och hade sett fram emot visningen, och så blir den inställd. Nepp. Visning får det bli. Känns lite konstigt att tacka nej till 50.000 spänn visserligen. Ih.. Läskigt som sagt.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

Postat av: mizaru

Åuh, ännu en "höj min statistik" kommentar. Dö.

2008-04-19 @ 15:34:11
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback