......

Jag vet inte vad det är med mig. Känner för att grina. Har så mycket som jag borde göra, men istället för att göra nåt av det så har jag bara suttit inne hela dagen med fördragna persienner. Ja jag vet att det är underbart väder ute och bla bla, men jag vill inte gå ut. Jag vill inte göra nånting. Mest känner jag för att spy just nu. Tror jag åt för mycket mackor. Min mage är sepe, gurglar runt. Massa tankar snurrar runt också. Orkar inte. Kan inte allt det här bara vara över? Jag hatar att behöva fixa och trixa, och framförallt har jag svårt för måsten. Saker som jag måste göra. Jag blir så totalt anti. Pallar inte, vill börja gråta. Usch, det är precis den här känslan som jag har nu som jag en gång i tiden blev sjukskriven för. Panik. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. Pallar verkligen inte att må såhär. Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet, kanske inte är så psykiskt stabil som jag inbillat mig att jag är.

Hoppas innerligt att det bara är en dålig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback