Vettig Dag Indeed

Har en trött-dag idag. Mina ögon skulle helst av allt vilja vara stängda hela tiden om de fick välja. Fast de får inte välja, för detta är min enda lediga dag och då måste jag göra nåt vettigt. Hittills har jag ätit asmycket kladdkaka till frukost samt kollat på little miss sunshine. Vet inte riktigt om det räknas som något vettigt, så kanske måste hitta på något mer. Har laddat hem en massa film också, så kanske kollar på dem. Måste ju catch up på mitt filmtittande så man hänger med i svängarna liks. Dessutom kan jag ju inte kolla på TV, så då är det film eller serier som gäller, och säsongerna för serier har inte kommit igång än. Typiskt.

Nä, kanske ska diska. Då har jag iallafall gjort något vettigt idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

little miss sunshine är bra!
jadu, jag vet inte. har en gratisbiljett och vill använda den. det är allt jag vet, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback