Statistik.

Jag förstår inte riktigt. Det räknas statistik på antal besökare på ett antal platser som är relaterade till min blogg, men varför är antalet olika på varenda ställe? Såhär ser det ut just nu (unika besökare):
  • Bloggtoppen - 26st
  • Gaybloggar - 16st
  • Sitemeter - 25st
  • Blogg.se - 32st
Vad är det för poäng att räkna om det räknas olika på alla ställen? Jag tror att de räknar från kl00.00 och så ett dygn framåt på alla ställena, så det borde ju rimligtvis ligga på samma siffror. En annan sak som är konstig att det inte alltid är blogg.se som har högst antal, snarare tvärtom. Jag fattar verkligen inte. Jag kanske borde dumförklaras, men då kan ju någon som vet hur detta funkar upplysa mig i så fall. Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback