Skratt & Gråt

Har kollat på ännu mera "So you think you can dance" och jag grinade seriöst när jag såg denna dansen. Så jävla vackert. Älskar Wade Robson, han gör helt galet snygga koreografier. Han borde få ett pris. Vilket som helst. Haha. Nej men seriöst. Nästan så jag blir sugen på att börja dansa igen, men det finns ju några små problem med det till exempel att jag suger. Detta innebär att jag måste börja i nybörjarklassen, vilket antagligen kommer innehålla en massa 15-åringar och så jag. Känns sådär lockande. Dessutom kommer jag ju aldrig komma ens i närheten av folket i SYTYCD klass så då kan jag lika gärna skita i det. Får shake my ass på nåt dansgolv istället. Räcker bra.

Har också kollat på Family Guy och jag DÖR av skratt av detta. Det är från säsong06, episod 18.. Hela avsnittet är iförsej helt sjukt roligt. Måste vara ett av de bästa avsnitten någonsin. Vilket det behövde vara eftersom det är det sista... Lessen smiley för det liksom.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag älskar när andra också är så där insnöade på tv-serier! Jag känner mig mindre annorlunda då på något vis :)

Postat av: mizaru

Hehe.. vadå insöad? Vem, Jag? ;P

2007-09-11 @ 23:55:29
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback