Sån Dära <3

Jag är alldeles för involverad i den där satans serien nu. Måste bli frisk å det snaraste så jag tvingas sluta kolla på det. Jag börjar tycka att ALLA i serien är så himla gulliga och har så fina personligheter så jag blir helt ledsen när någon blir utröstad. Jag vill ha kvar allihop! Åuh. Iförsej är det bara 4 asvnitt kvar tills de har valt en vinnare. Men jag kan nog kolla på en del avsnitt om och om igen. Haha.

Iallafall. Lite IRL bloggande då kanske. Jag är alltså inte kär på riktigt (förlåt Hanna att jag gör dig besviken). Jag skulle gärna vilja vara kär, om jag hittade ett lämpligt offer. Men det verkar svårt. Kanske lite för att jag är så himla skeptisk till hela flatvärlden just nu. Fast jag kanske borde sluta skylla på alla andra och ta lite eget ansvar. Inte som att jag direkt har försökt, eller ens reagerat på om någon försökt ragga lite smått på mig. Fast jag är nog den mest tröga personen som finns när det gäller det, jag fattar liksom inte förens det är försent, eller förens människan ifråga är alldeles FÖR efter mig så jag bara blir irriterad. Men jag inbillar mig ändå att det nog inte var rätt, att det inte var meant to be liksom. Det kommer när det kommer. Tills dess ska jag fantisera om Lauren.... Moaha.

Mamma ringde mig och hennes kärleksliv verkar vara mycket livligare än mitt. Hon ska nämligen åka utomlands med nån snubbe som hon träffat. Ja, fast de är ju inte ihop och hon vill inte bli för involverad iomed att han har rätt små barn och sådär. Hmmm. Okeeey. Ja då är det ju verkligen smart att åka utomlands med karln. Jag fattar inte. Då är ju iallafall pappa bättre som är lite mer ärlig mer sin relation till Marita (kräks varje gång jag hör hennes namn), och inte försöker sopa över allting så som mamma gör. Blir bara irriterad. Enligt henne så var det för att hon bara "råkade" vara ledig och han också, och så skulle ju han börja på nytt jobb om en vecka och då tänkte dom liksom att "varför inte"? Blää. Jag får fortfarande kväljningar när jag tänker på mina föräldrar med någon annan. Känns helt skumt. Och vafan!? Ska ens föräldrar verkligen ha lättare att hitta någon än en själv? Och ska de verkligen ha ett bättre kärleksliv än en själv? Det är något som lurar i vassen här alltså... Ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså min mamma fällde häromsistens följande kommentar över fikabordet efter att ha ondgjort sig över en affär som börjat sälja ljuslyktor gjorda av gamla konservburkar och det gjorde hon minsann för flera år sedan: "Ja jag vet en annan sak jag var först med - polygami"
Slå det liksom ;P

Postat av: mizaru

Hahaha.. Shit. Jag kanske inte ska klaga ändå... ;P

2007-09-12 @ 22:46:06
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Fast min mamma är ändå värst, för hon är en slampa.

2007-09-12 @ 23:33:23
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Johänes: Som sagt, alltid lika smidig. Moaha.

2007-09-12 @ 23:54:31
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Bahaha. Ursäkta att jag inte hört av mig idag, vaknade med att springa ner till Göran för att åka och laga bilen som en äkta mekaniker, och efter det har jag varit ett apatiskt flyktingbarn hela kvällen.

2007-09-13 @ 00:14:04
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Johänes: Det är lugnt.. Jag har inte vart så social idag jag heller. Vi får höras imorgon.
Nu är det sleepytime.

2007-09-13 @ 00:46:40
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback