NakenChock?

Är helt surprised över hur mycket saker man kan hinna med på en dag. Har jobbat, sen åkte jag och storhandlade mat (och massa annat) på Coop, lagade mat, diskade, sen kom Nina och hälsa på och vi drack te och fikade på min kladdkaka som jag bakade igår. Nu är planen att duscha och använda min nya hårinpackning som jag köpte tidigare idag! Förut så kändes det som ett projekt att hinna duscha ens. Fattar inte alls vad som har hänt.

På tal (skrift) om dusch så har jag ett litet problem. De bytte ju fönster här för inte allt för länge sedan, och det inkluderade även badrumsfönstret. Det i sig är ju bra, men jag har även märlt något som inte är så bra. Kom gåendes längs min lilla grusgång som går utanför min lägenhet för någon kväll sedan och hade ljuset tänt inne i badrummet. Man såg typ rätt bra in där, konturer på min växt som jag har i fönstret och sådär. Tänk om man ser mig då också när jag duschar? För jag brukar inte direkt duscha med ljuset av alltför ofta. Hm, kanske måste skriva att jag har typ världens största badrumsfönster och att badkaret står direkt under det så när jag står och duschar där så är det som att fönstret ramar in mig om ni förstår. Det dåliga är ju att jag inte kan kolla det heller, eftersom jag inte kan dela mig själv i 2 delar, en som duschar och en som kollar (Nähä?!). Måste försöka komma ihåg att fråga nästa person som hälsar på om de kan kolla åt mig. Paranoid, vem jag? Moaha. Iförsej, vad ska jag göra OM jag syns då? Måste jag sluta duscha med ljuset på då? Eller sluta duscha på kvällstid... Jobbigt på vintern i så fall... Ehh. Kanske bättre att vara lyckligt ovetande och bjucka förbipasserande på en ofrivillig peepshow.

Förresten så köpte jag en sån där Individual-tandborste också. Mest för att jag var tvungen, inte så mycket för att de var så snygga som jag inbillat mig. Ehum. Köpte Denivit också, lite för att rättfärdiga att ha 2 tandborstar (man ska ju ha torr tandborste till det) men mest för att tänderna alltid känns ofantligt rena efter att man använt det. I like it, I like it alot!

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Haha. Jag kan nog räkna upp ett antal besökare på din blogg som hade velat kolla om man ser dig när du duschar. TJOOHOOO va roligt.

Postat av: mizaru

Jaså, jag är nyfiken! Varsågod att räkna upp då. ;P

2007-09-07 @ 13:25:16
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Nej det är nog taskigt mot bloggbesökarna i fråga. ;)

2007-09-07 @ 20:59:25
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Men aaaååh!

2007-09-07 @ 23:34:27
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback