Några Deciliter Lättare

Jobbet var verkligen boring idag. Hur lugnt som helst. Spenderade mestadels av min tid framför datorn och spanade in vilken pet jag borde ha till min hunter, läste om skills och grejer. Haha. Nörd, vem jag? Fick ett infall att kolla upp blodgivarcentralens öppettider, har planerat att börja ge blod här uppe också. Gjorde det i Malmö och innan dess i Sthlm, men sen jag flyttade upp igen så har jag inte gått. Lite för att jag tatuerade mig i januari, man måste ju vänta i 6 månader efter det. Men nu har ju det gått med råge, så tyckte att det var dags. Och det tyckte blodcentralen också, för idag var enda dagen som de hade öppet till kl19. Tyckte det var ett tecken till att jag borde gå, så det gjorde jag. Hatar när de sticker in nålen i armen, den är så stor! Men efter det så är det ju lugnt.. Plus att man får gratis fika. Bwahaa.

Nu ska jag tämja en ravager. Tjokoko.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men varför går du och lämnar blod när du tycker det är obehagligt, har jag aldrig fattat. Empati, vad är det liksom?

Postat av: mizaru

Jag gillar ju att plåga mig själv vet du väl! Tatueringar, piercingar och så mjukversionen; lämna blod. Alla är för ett bra syfte så då gör det inte så mycket att det gör ont. :P

2007-09-19 @ 23:22:24
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback