Look Up And You Will Find Me

JAG MÅSTE STÄDA. Alltså, det är fan pinsamt nu. Äckligt också. Jag måste måste måste städa. Hatar att vara hemma när det är stökigt. Kanske borde tacka ja till de där städslavarna som erbjuder sina tjänster på qruiser trots allt. Fast nä, det skulle nog kännas som jag skulle vara tvungen att desinfencera hela lägenheten efter att slaven skulle vart här (ja eftersom de brukar vilja springa runt nakna och städa). Får nog bita i det sura äpplet och sätta igång bara. Det är just det som är mitt problem, att börja. Sen går det av bara farten.

Har fått världens största blåmärke på foten. Är det en bra anledning till att inte behöva städa?

Satt och funderade på vad som gjorde mig glad, vad jag tycker om att göra. Jag behöver ha en hobby, och helst av allt någon slags träningsform. Kolla på serier, dricka cola och käka godis kan tyvärr inte direkt räknas, varken som hobby eller som träningsform. Jag hatar gym. Jag hatar simhallar (allas äckliga nakna kroppar, vill kräkas av tanken att det vattnet som är emot mig också har vart mot den 78-åriga gubbens genitalier och vårtiga tår). Jag hatar att springa (dessutom är mina knän paj). Jag hatar friskis och svettis (det enda man gör är ju att springa). Så. Jag gillar att klättra. Det som är kasst med det är att det är rätt dyrt (iförsej så är ju gymkort det också), och att det inte ligger några hallar i närheten. Men nu har jag ju bil så det löser sig ju. Sen ska man ju klättra med någon också, lite svårt att både klättra och säkra själv, men har hört med P och han brukar klättra på vintern med några andra och jag fick gärna hänga på där. Sagt och gjort så köpte jag klätterskor (halva priset på naturkompaniet!), sele (30%), kritpåse, karbin och repbroms. Så nu har jag inga ursäkter längre. Jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback