Let's Take It Slow

Idag var det riktigt tråkigt på jobbet. Verkligen inget folk och inget att göra. Jag gick liksom runt och dammade av cyklarna i utställningen och klistrade dit lappar med butikens namn på dem. Ibland är mitt jobb så himla givande. Men jag får iallafall samma lön, oavsett hur mycket som finns att göra, bara det att tiden går så förbannat sakta.

Jag fuskade lite efter jobbet och gick och solade på vanligt solarium iallafall. Det är ju helg så antog att stället är stängt, sjukvård brukar ju inte vara på topp på helgen direkt. Kunde ju ha kollat upp det, men jag är lat.

Känns som att jag vill hitta på något, men känner mig lite för sjuk för att göra något också. Hmm. Typ bio är inte så jobbigt iförsej. Ska kolla upp det. Eller så spelar jag bara WoW istället. Bwaha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså, jag vet inte vad det står för, men när jag läste din rubrik började jag nynna på en gammal typ Boys II Men låt eller något liknande... I make love to you, typ, fast nu kommer jag på att de nog sjunger Lets GO slow och inget annat... Oerhört skrämmande att jag är så påläst i ämnet!

Postat av: Johannes Flakbil

SVÅR att få tag i. Jag har jobbat. Vad har duuuuu gjort?

2007-09-16 @ 02:59:27
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Hanna: Jamen det låter ju som en låttext eller så. Jag fick den bara i huvudet när jag skrev inlägget... :P
Johänes: Jag blev sjukare igår igen, har sovit i typ 12 timmar. Yey!

2007-09-16 @ 10:28:46
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback