Knarkande Klättrare

Har fått ett snyggt blåmärke i armvecket som tack för att jag lämnade blod igår. Ser ungefär ut som att jag tryckte in en nål i armen igår av helt andra anledningar. Tur att det börjar bli kallare så att man kan ha långärmat på sig.

Lyckades med att bli level 63 igår och kunde därmed tämja den ravagern jag ville ha (en som byter färg!) och equippa min nya yxa (+46 agillity!). Tjokoko! Har nog fastnat lite i det där igen... Ehh.. Mycket då.

Ikväll blir det dock inget WoW-spelande, eftersom jag ska till
Karbin och klättra efter jobbet. Hawiee! Jag skriver hawiee mest för att jag måste, för känner mig rätt trött och skulle just nu helst vilja gå hem och sova. Men vet ju att det kommer bli askul när jag väl är där, det är det där med att ta sig till ställen som helt enkelt inte är min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback