Insnöad AB

Var inte lika sjuk igår och blev därmed lurad till att gå till jobbet med löften som "du kan ju jobba lugnt, och jag kan ta alla kunderna". Bah! Säger jag bara. Tog inte lång tid innan de löftena var bortglömda. Gick runt och var ena sekunden varm som en stekpanna i öknen (haha!) och nästa så höll jag på att frysa röven av mig. Kände mig ändå rätt pigg och sådär, det är dom där satans pillrena som jag knaprar på. Kunde inte sitta still och göra ingenting, var tvungen att springa runt och fylla på varor och crap. Skyll mig själv liksom. På kvällen så ställde jag mig dessutom och bakade kladdkaka och nu imorse vaknade jag klockan halv9 av mig själv! Helt crazydazy. Förstår icket var all denna energi kommer ifrån, det är inte likt mig.

I helgen är det cykelmässa och jag känner mig pepp. Förra året var kul och jag tror det kommer bli ännu roligare i år, för jag kan ju mer nu. Ska gå förbi Crescent och spotta i deras bås! Moahaha! Nä. Det ska jag inte. Har kommit på att cykelbranchen är lite som flatvärlden. Jäkligt liten och alla känner, och har åsikter, om alla. Ska bli spännande att kolla in intrigerna från sidolinjen, särskilt läskigt kommer det bli när G ska avslöja för Duells att vi inte tänker köpa Trek av dem längre. De kommer ICKET bli glada... Ihhh.

Fy vilken tönt jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback