Endorfiner

Åuh. Jag har knappt kraft i armarna kvar att skriva detta inlägg, men måste bara skriva lite kort om vad jag gjort ikväll. Jag har klättrat! Wihoo! Det var askul. Jag imponerade på mig själv genom att klättra ända upp för den högsta väggen (18 meter) på en klass5 bana utan att fuska en endaste gång! Sen klarade jag en 5+ bana också, och massa andra 5:or och 4+:are. Tjokoko. Jag vill klättra mera! Nästa gång ska jag komma ihåg att ta med handduk så jag kan basta och sånt, för jag blev ändå rätt svettig. Som minne fick jag också ett stort blåmärke på knät, skrapsår på armbågen och antagligen en redig träningsvärk tills imorrn. Känner mig pigg och trött samtidigt, och lite glad i själen. Tror det är det här som alla som tränar regelbundet har som pepp för att gå till gymmet varevigaste dag. Kanske borde bli träningsnarkoman. Bwahaa. Not.

Imorgon ska jag förresten upp klockan 7 på morgonen, så kanske borde sova nu. Mässan börjar klockan 9 och G ville absolut vara där så länge som möjligt. Jag kommer alltså jobba 12 dagar i sträck nu. Eller, jag har ju jobbat 5 nu, bara 7 kvar tills jag får en ledig dag. Tralala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback