61st

Helt galen dag på jobbet idag. Hann knappt sitta ner en sekund. Fick 61 cyklar levererade vid 12-tiden, och jag kan ju säga att resten av dagen gick åt till att rocka av dem (ta bort kartongen runt dem), pricka av dem i följesedeln, sortera dem så att rätt cyklar kom in i butiken och resten till förrådet, vika styrena, packa ihop kartongerna, sortera plasten osv osv. Fick vara utomhus hela dan. Vilket inte var så pjåkigt iförsej, var ju rätt nice väder. Hann precis få till det innan vi stängde, och då hann jag dessutom med att ta några kunder samt sälja en cykel. Idag förtjänade jag verkligen min lön om man säger så. Borde dock få risktillägg eftersom 3 av mina fingrar slicades upp av häftningen i kartongen, fanns inga plåster så fick köra på gummitejp. Mina fingrar ser inte så vackra ut nu kan jag säga.

Åh, känner mig astrött nu. Helt mör i hela kroppen också. Kommer nog ha träningsvärk imorgon.. Blä. Ska duscha och sen blir det soffan med godis + cola + kattmys. Very nice, how much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback