Vinter, I Löv It

Jag är så förbannat glad att denna helvetessommar är slut att jag är fullkomligt lyrisk över den här hösten och vintern som väntar. Känner mig positiv och det är inte så lite det när det gäller mig. Brukar kallas negativ för det mesta, eller som jag brukar vilja kalla det; realist.

Men antar att det gäller att ha saker att se fram emot, för regnet och slasket känns inte alls särskilt lockande. Ja förutom att man kan sitta inne och spela WoW med gott samvete, tända alla myslampor och värmeljus, att det är mörkt på natten så att jag kan sova normalt (katterna också), att det lugnar ner sig på jobbet så jag kan vara ledig mer och börja senare de dagar då jag jobbar... Hmm. Vet inte om jag kan komma på något negativt. Det skulle vara att man måste bylsa på sig så satans mycket när man går utomhus, men jag har iförsej en fetish på tumvantar, så det är inte heller så illa. Att man blir blek är ett minus. Men det går ju att fixa på annat vis.

Nä, jag gillar nog vintern iallafall. Vi får väl så om det ändrar sig om några månader (veckor).

Idag ska jag iallafall iväg och klättra med 2 kompisar, och imorrn så är det 40-årsfest. Man vet att man håller på att bli gammal när det är en kompis som fyller 40, och inte någon av ens föräldrars bekanta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback