To Boat Or Not To Boat

Uäh, står på jobbet och de nya dubbdäcken hänger precis brevid datorn. De stinker verkligen gummi, äckligt gummi. Jag brukar lukta det när jag kommer hem från jobbet har jag fått höra, det känns ju sådär trevligt. Borde bli tillsammans med någon gummifetishist.

Fick sms av Nina inatt, hon skrev att hon var assjuk nu, hostade och allmänt råförkyld. Jippie. Det betyder att hon antagligen inte kan henka på båtresan. Vet inte om jag ska åka själv då eller om jag ska försöka panikragga med mig någon annan, men de flesta jobbar ju och det är rätt sent påtänkt, vi ska ju åka imorgon kl 14.30. Får väl hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande. Jag vill ju att hon ska följa med så vi kan prata finlandssvenska och dansa fuldans på discot. Damnit. Skita i att åka känns inge kul heller för då måste jag ju jobba istället... Åuh. Beslutsångest.

Ikväll blir det städning och tvättning som gäller. Tjokoko. Men jag måste, mina (ja jag har 2) tvättkorgar är sprängfyllda, det går inte att ens att trycka i ett par strumpor däri. Detta resulterar i väldigt roliga klädkombinationer de senaste dagarna samt smutsiga kläder runt helt lägenheten. Snyggt I think. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback