Starta Hotell

Min soffa och madrass har blivit välanvända de sista dagarna. Igår sov nämligen Erica och Vera över också. Katterna var duktiga även denna gången, jag är så stolt över dem! Erica och jag käka pizza, drack cola och tryckte i oss ostbågar, sen dök Vera upp och då kollade vi först på massa David Lynch klipp på youtube och sen på hela Beyond The Pale med Jim Gaffigan. Höll seriöst på att kissa på mig av skratt. När det blev sovadags så kollade vi på The Emperor's New Groove, seriöst en av mina disneyfavoriter. Behöver jag ens skriva att jag vaknade med träningsvärk i magen? Moaha.

Skjutsade Erica till flygplatsen på morgonen, så nu vet jag vart Bromma Flygplats ligger också. Kan ju vara bra att veta. Inte vet jag riktigt varför men iallafall...

Vart astrött hela dan idag. Blev rätt sent och sen upp tidigt för att åka till flyget... Uäh. Borde lägga mig snart. Precis som att det kommer hända.... Hrhhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback