Lite Fusk Går Väl An

Oh no. Jag är nervös. Som fan... Har inte hunnit förbereda mig mentalt för det här, och framförallt har jag inte hunnit förbereda varken mitt hem eller mitt ytrre för det heller. Det där med första intryck, är det sant? Hoppas inte det. Men kanske bra att man kan avancera uppåt istället för att folk upptäcker de dåliga grejerna efter ett tag och blir besvikna. Så. En halvsjuk sunkig Jessica och ett bombnedslag till hem får väl duga. Får iallafall se en äkta sida och inte en påklistrad sådan. För mitt hem är nog trots allt oftare ett bombnedslag än nystädat. Och jag är nog oftare sunkig än tillpiffad. Och tyvärr är jag även sjuk en hel del. Hmm.

Men jag har fuskat lite, jag slutar nämligen klockan 6, och hon kommer inte förens klockan 7. En timme att panikstäda på. Borde få bort det där värsta. Moahaa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den äkta sidan ska väl vara bra, har jag hört... Och på en timme borde du hunnit en hel del /Hälsningar från panikstädarnas drottning

Postat av: mady

hej!
Läste att du blivit 70, grattis :)

Har äntligen skaffat mej en liten kattflicka nu och är på jakt efter en till eftersom jag läst (och tycker) att man helst ska ha två katter. Undrar bara hur du gjorde när du skulle presentera Marsei för Serlot? hehe.. :)

svara i bloggen förresten :)

Kram
mady

2007-10-30 @ 00:11:15
URL: http://nakedversions.blogspot.com
Postat av: mady

Japp.. :) eller övertalade och övertalade. Jag har slutat röka, och då gick han med på det. Hon väckte mej idag genom att sitta på mitt ansikte.. hehe ^^

Men tack för länken :) ska in och kolla där nu :)

Kramar

2007-10-30 @ 12:14:03
URL: http://nakedversions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback