Inte Styckad Iallafall

Blev inget Lettlandsbesök idag, och jag är både lättad och besviken. Tyckte att det skulle bli lite kul, gillar såna där oväntade grejer som man aldrig vet hur the outcome will be. Men jag fick ett mail till innan om att hennes pojkvän skulle följa med också, och det kändes inte alls särskilt bra då helt plötsligt. Dels för att de skulle outnumber mig själv och dels för att de båda snackar lettländska(?) och det gör inte jag. Skulle kännas som att de har ett övertag. Eller nåt. Jag vet inte. Kändes inte alls bra iallafall. Så blev rätt glad när hon skrev att hon hade hittat nån annanstans att CS:a som var närmre flygplatsen.

Har redan fått en förfrågan till, det är 3 förfrågningar på 3 dagar. Och jag har inte ens några referenser eller nånting. Så det kommer ju bli av förr eller senare liksom. Han snubben från Detroit verkar cool iallafall, har typ samma intressen som mig också. Så jag tror att han ska få CS:a här. Det är ju roligare om man känner att de har något gemensamt med en, att man har något att prata om och sådär. Det enda jag hade gemensamt med lettland-bruden var att vi båda var just brudar. Hon skrev dessutom ett rätt opersonligt brev till mig som jag är pretty sure att hon bara copy paste in till massa folk. Detroit skrev direkt till mig, vilket gör att det känns mycket mer seriöst.

Anyways. Nu har jag det nystädat och värsta mysigt här hemma, jag borde faktiskt städa oftare för min egen skull och inte bara när jag vet att någon ska hälsa på. Trivs ju 100 gånger bättre när det är såhär.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Snubbe från Detroit? Då kanske du får lite köttstav för en gångs skull! JIPPIIEEEE!! Är han snygg? Har han tänder? Frisyr?

Postat av: mizaru

Som sagt, finkänslighetens mästare! ;)

2007-10-10 @ 10:19:51
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback