How Romantic

Nawh, min bror är så söt. Idag var det 1½ år sedan han träffade sin tjej första gången, så då skulle han bjuda henne på frukost på något hemligt ställe. Han gör så ofta tycker jag, planerar såna hemliga grejer på speciella dagar. Jag tycker det är skitgulligt bara sådär i sig, men att det är min bror som gör det gör det hela än mycket gulligare. Detta eftersom han är sådär lite macho, vill inte visa så mycket känslor, och en kram från hans syrra (mig) var det äckligaste han kunde tänka sig för bara några år sedan. He turned out good till slut ändån. Jag tar på mig lite av äran. Bara för att liksom. Moaha.

Klättrade igår, det gick sådär.. Kände mig inte alls lika stark som jag gjort senaste tiden. Tror jag gått upp i vikt också, för selen klämde lite mer än vanligt. Iförsej så klättrade jag bara 5:or och högre, så inte så konstigt att det kändes svårare, det ÄR svårare än det jag klättrat innan. Kom upp på 24 meter igen iallafall, och denna gången hade jag kameran med mig, så kommer nog lägga in nån bild här och några fler i bilddagboken. När jag kommer hem från jobbet that is, och om jag hinner eftersom jag ska iväg nästan på en gång till den dära festen. We will see...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback