Håll Tummarna

Mår mycket bättre idag! Wiee! Jag tänker inte bli för glad, för hipp som happ kommer jag säkert bli sjuk igen. Men man får väl vara glad så länge det varar.

Jobbade och det kändes nästan kul. Fick massor gjort utan att anstränga mig alltför mycket. Efter så åkte jag hem till mamma och fick mat. Vi snackade skit om pappa precis som vanligt. Känns lite fel, för det är inte meningen att göra det, men det blir liksom att jag berättar saker som han gjort och sånt som stör mig... Och det stör ju mamma också oftast. Pratade om annat också, bland annat mammas nya jobb. Hon verkar jätteglad för det, och jag tror det kommer passa henne jättebra. Lätta grejer, inget tungt att bära och inte så stressigt. Smycken handlar det om.. Inte min cup of tea direkt, men vi är ju knappast intresserade av samma saker jag och mamma ändå.

På torsdag åker jag på finlandskryssning. Helkama (cykelmärket) ska ha som mässa i Finland och de som köper cyklar för en viss summa får åka med gratis. Mat och dricka ingår. Jag ville inte åka först, för G ska inte åka och att åka själv med massa cykelgubbar kändes sådär lockande, men så snackade jag med Helkamas representant och han sa att jag fick ta med mig en kompis om jag ville, så nu ska Nina åka med. Hawiee. Hon måste också kolla på de nya cyklarna och sitta i konferensrummet ett tag och sådär, men det får hon väl stå ut med. Hon får ju gratis semester liksom. Jag med för den delen, eftersom det räknas som jobb. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback