Gissa Vem Som Är Sjuk

Har inte pallat skriva blogg de senaste dagarna. Har blivit lite paranoid igen, vet ju inte vem som läser. Ibland så får jag storhetsvansinne och vill att så många som möjligt ska läsa, men egentligen så vill jag ju verkligen inte det. Fattar inte varför jag skriver blogg ens. Har blivit en vana mest.

Jag har iallafall vart sjuk de senaste dagarna, inte haft någon röst. Jag skyller på C eftersom det var henne som jag hängde med kvällen innan jag blev sjuk. Spänningen i våran Nintendo 8-bitars Tennisturnering tog väl musten ur mig I guess. Track and Field var iförsej jobbigt på riktigt, fick träningsvärk i pekfingret. Anyways. Jag kan inte prata, har feber och som om det inte räckte så vaknade jag upp med mensvärk och även en släng av magsjuka idag. Tjohej. Det är så roligt att vara mig ibland.

Något som däremot ska bli roligt är på söndag. Om jag blir frisk tills dess förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback