Beroende?

Åh, jag har verkligen gått ner mig nu när jag har varit sjuk.. Inte brao, inte brao. Måste städa hemma men har verkligen inte pallat. Jag har inte pallat göra något överhuvudtaget. Knappt äta mat. Men det måste man ju, annars kommer jag antagligen aldrig bli frisk. Känner mig aningen bättre nu iallafall, igår trodde jag att jag skulle dö ungefär. Mår fortfarande inte bra, men har så dåligt samvete för att jag vart hemma så mycket.

En endaste sak är bra med att vara sjuk. Man kan spela WoW. Så mycket att jag numera är lvl 70, är med i en asbra guild, skaffat flying mount och håller på med att bli attuned till Kara. Något som inte är bra med det är att jag också dagdrömmer om WoW, planerar hur jag ska göra för att skaffa shysst gear och drömmer mardrömmar om att farma primal air på elemental plateau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback