Nighty Night

Spelade visst lite WoW ändå. Spenderade guld på gems och fick ångest så jag var tvungen att questa lite för att få in förlorad inkomst. Åh. Jag är så sniken ibland. Det är liksom låtsaspengar. Get a grip människa.

Gjort en sak till som behövdes göras, klippte klorna på mina 2 missar. Behövdes verkligen. Men Serlot hatar det verkligen. Var iförsej bättre på att göra det på Marsei redan när han var pytteliten kattbebis, så han är liksom van. Marsei är mer lätthanterlig överhuvudtaget, sådär dumsnäll. Som scoobydoo i kattformat. Åh, mina bebisar. Jag är verkligen en crazy catlady.

Tystnad är inte bra för min överanalyserande hjärna. Har typ sms:at 5 pers idag och inte fått ett endaste svar. Antingen så har jag inga vänner (eller föräldrar) eller så har min telefon fått fnatt och helt plötsligt bestämt sig för att den inte har särskilt stor lust att skicka sms:en som mobiloperatören tar betalt för. I vilket fall så är det hemskt irriterande. Och det sysselsätter min hjärna med massa dumma far out funderingar som inte kommer leda nån vart ändån. Blä.

Ska sova nu. På en madrass som man inte känner stålfjädrarna igenom, och med sängkamrater som kurrar så man blir alldeles varm i hjärtat. Dessutom så regnar det ute, och regnsmatter mot rutan är något av det bästa som finns när man ska sova. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback