Nerd

Gillar min guild mer och mer. Kanske är farligt egentligen, men jag gillart just nu iallafall. Makin' friends så att säga. Lyckades bli attuned till Kara också, samt skaffa 2 andra nycklar, få upp cooking skill till 362 och fishing till 335. Rätt bra jobbat av mig tycker jag.

Imorrn ska jag till jobbet, det har jag bestämt. Även fast min röst är långt ifrån bra ATM. Men att vara hemma i över en vecka i sträck känns lite väl...

På söndag fyller jag år. Hatar att fylla år nu när man är vuxen. Man får bara en massa ansvar istället för presenter. Eller, man får presenter, men inte lika mycket som när man var liten. Istället måste man städa och bjucka på fika och vara social. Uäh. Kan man inte ha födelsedagskalas i WoW istället? Bwahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback