Jag Är En Tönt

Skönt att vara hemma. Mindre skönt att behöva börja jobba på en gång. Fick dessutom komma hit tidigare idag bara för att vi skulle få cyklar, men tror du att de kom med cyklarna klockan 10 som de sa att de skulle göra? Icket. De kom klockan 14. Jäkligt nödvändigt att gå upp tidigt. NOT. Annoying.

Igår när jag flög hem så såg jag en brud som såg väldigt mycket ut som en flata på flygplatsen. Hon hade den stilen liksom. Sen hamnade hon vid samma gate, satte sig typ mittemot mig. Hon ställde sig dock upp mycket tidigare än mig i kön till planet, men tänkte inte så mycket på det, men ändå blev det så att jag hamnade precis brevid henne, var en av de få platserna som fanns kvar när jag väl kommit på planet. Bara det var lite lustigt tyckte jag, men sen såg jag att hon läste en bok av Sarah Waters (Tipping The Velvet) och pinsamt nog läste jag också en bok av henne (Nattvakten). Som att detta inte skulle vara nog så hade vi EXAKT likadana iPods, och det är den där röda limited edition som gav en del av inkomsten till välgörande ändamål. Liksom vad är oddsen? Hade nästan lust att säga nåt till henne, men liksom vad skulle jag ha sagt? Typiskt tråkiga svensson mig att inte säga nåt. Men det var lite sådär att jag inte visste om hon var svensk eller engelsk också... Men det är bara en undanflykt såklart. Ville inte att hon skulle tro att jag stötte på henne heller, det var bara såna där roliga sammanträffanden. Men det är ju en undanflykt också. Slår vad om att resan skulle vart roligare om man hade snackat med nån än att bara sitta där och försöka läsa i allt bebisskrik.

Anywho. N kan inte komma idag, hon är för sjuk. Är lite bummed out för det, men å andra sidan har jag 100 grejer som jag borde ta tag i istället för att sitta och mysa i soffan med en fin flicka. Typ som att städa, handla mat (har typ ingenting hemma), rensa kylskåpet (på sådana saker som jag önskar att jag inte hade hemma), tvätta, packa upp resväskan och diska. Ni kanske förstår att det där första alternativet lät rätt mycket mer lockande. Nu har jag ju inget val än att börja fixa med allt det dära. Kan spela WoW iförsej. Har ju faktiskt försummat mitt guild lite väl mycket på senaste tiden. Bwahaha.

Kommentarer
Postat av: mady

Ah jag har också lite såna som jag aldrig spelar med.. typ en rouge level 30, warlock level 12 och priest level 10 :) hehe.

Jörgen har faktiskt en level 25 hunter orc på Shadowsong :P Och jag har en en level 10 belf priest :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback