It's Jessica Bitch

Fick lite flipp förut, blev bara så damn trött på allt. Dessutom så behövde jag nog ta en paus. Har inte vart mycket på internet alls faktiskt, och inte saknat det särskilt mycket heller. Har spelat WoW istället, och det är ju inte att vara på internet.... typ. Ha! Men jag har vart sjuk en hel vecka så har liksom inte haft så mycket annat som jag skulle kunnat göra. DagTV är ju så damn sugit.

Kommer nog inte skriva här så mycket som förut, men jag kom på att om jag känner för att skriva, så skriver jag. Helt enkelt. Och om jag inte vill skriva, så gör jag inte det. Varför ska jag hålla på med principsaker som jag bara satt upp för mig själv? Fast jag ska iallafall skaffa en dagbok i papper snart, för vissa saker måste komma ut någonstans och det kanske inte alltid är bra att de gör det på en sådan här offentlig plats. Synd bara att min handstil har blivit så gott som oläsbar på sista tiden. Hm. Fast gamla dagboksinlägg är ändå bara mest pinsamma iförsej.

Ska sova och så kanske jag orkar gå till jobbet imorrn. Får se.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är skönt att ha dig tillbaka!

Och jag har gjort så, plockat fram en riktig dagbok och penna och börjat skriva. Allt lämpar sig som sagt inte för allmänheten...

Postat av: mizaru

Tack! ^^

Nä, det är ju lite så... Måste skaffa en snarast, annars finns det risk att det kommer ut här ändå. Heh.

2007-11-20 @ 12:56:58
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback