Brittan Spears

Jag trodde att jag skulle vara den siste som någonsin skulle skriva om Britney Spears, men jag kan tydligen överraska mig själv. När jag var i London visade nämligen Ib mig hennes framträdande på MTV Video Music Awards, och jag trodde typ inte att det var sant. Först blev jag nästan ledsen, man kan liksom se i hennes ögon att hon inte vill vara där. Sen började jag tycka att det var lite roligt. Vet inte varför, för det är ju tragiskt egentligen. Sen trodde jag att hon gjorde ett så uselt framträdande bara för att hon var obekväm med hela situationen, typ att hennes självförtroende inte riktigt var på topp (ehh.. undrar varför), men då sa Ib att hon antagligen bara är jävligt drogad. I såna fall tycker jag inte synd om henne längre. Moaha.

Shit, jag är verkligen uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback